Звіт

директора школи 

за 2016-2017 навчальний рік

 

          Педагогічний колектив Синяківської загальноосвітньої  школи І-ІІ ступенів продовжує реалізовувати завдання, визначені Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Національною доктриною розвитку освіти в Україні»,«Програмою щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти», «Положенням про загальноосвітній навчальний заклад»  та іншими нормативними документами органів освіти. Продовжує працювати  над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування талановитої особистості».  

У 2016-2017 навчальному році виконувалися вимоги Закону України «Про загальну середню освіту»  щодо здобуття випускниками  9 класу базової середньої освіти. Контингент учнів школи становив 154 учні. Зі школи випущено 8 учнів. Результати державної підсумкової атестації, адміністративних контрольних робіт показали такі результати: високий рівень – 46%,  достатній – 42%,  середній – 12%,  початковий рівень – 0%. В порівнянні з минулим роком вищий показник високого та достатнього рівнів, початкового немає.

 Підсумки навчальних досягнень учнів за 2016-2017 н. р. такі:

на кінець навчального року із 154 учнів 1-9 класів високий рівень показали 36 учнів (23%),  достатній – 52 учні (34%),  середній – 62 учнів (40%),  початковий рівень – 4 учнів (3%). У порівнянні з минулим роком практично без змін.

          На виконання Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти у школі створені всі умови для успішного навчання та виховання учнів. Усі діти шкільного віку охоплені навчанням.  Станом на 1 вересня 2016 року до 1 класу були залучені всі діти, яким виповнилось  6 років, а це 20 учнів. У 8-9 класах проводилася допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: «Українознавство» (5-9 кл.), «Креслення» (8-9 кл.). Працювали гуртки: історико-краєзнавчий, «Чарівна голочка».

          Педколектив бере участь у дослідно-експериментальній роботі. Так у початкових класах  з  2010 року впроваджується науково-педагогічний проект «Інтелект України», з 2014 року «Уроки для сталого розвитку» (8 кл.) та «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу»(9 кл.) факультативно.

Для учнів 2-4 класів було організовано групу продовженого дня, яку відвідували 30 учнів, та група-клас для учнів 1 класу.

У школі створено умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами. У 2016-2017 н.р. діяли чотири інклюзивних класи (2, 3-Б, 5, 8) для дітей із ЗПР, порушеннями мовлення та зі зниженим слухом. Одна дитина-інвалід навчалася за індивідуальним планом на дому. 

          У школі працювало 18 учителів, серед яких: 6 – вищої кваліфікаційної категорії, 3 - першої кваліфікаційної категорії,  3 – другої кваліфікаційної категорії,6– категорії «спеціаліст».

          У 2016-2017 навчальному році  проводилась щорічна атестація педагогічних кадрів відповідно до плану роботи, атестувалися 6 учителів. За результатами атестації трьом учителям підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший учитель», а також  присвоєно кваліфікаційні категорії 1 учителю «спеціаліст вищої категорії», 1 учителю  «спеціаліст І категорії», 1 учителю «спеціаліст ІІ категорії».     

          Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях.  

          Планомірно проводиться підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. 

Методична робота в школі направлена на проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного передового досвіду, інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, науки і перспективного педагогічного досвіду, залучення вчителів та учнів до науково-дослідницької роботи.

Пріоритетним аспектом виховної роботи в школі є виявлення та розвиток творчих здібностей учнів. В цьому напрямку вирішувалися такі основні завдання: забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості дитини відповідно до її інтересів та суспільних вимог, сприяння набуттю учнями соціального досвіду, успадкуванню духовних надбань; розвиток естетичних потреб і почуттів; виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави; спонукання зростаючої особистості до протидій проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності, які втілювалися у вирішенні виховної проблеми школи «Системний підхід до виховання дитини».

            2016-2017 н.р. ознаменувався значними здобутками педагогічного та учнівського колективів:

  • Шемет Олена, учениця 8 класу, зайняла ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади із зарубіжної літератури, ІІ місце в мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка, ІІІ місце  в конкурсі з української мови імені Петра Яцика;
  • Івченко Владислава, учениця 7 класу, зайняла ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади із зарубіжної літератури, ІІІ місце в мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка;
  • Міщенко Владислав, учень 9 класу, зайняв ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій;
  • Іванченко Анастасія, учениця 8 класу, зайняла ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій;
  • Сулейманова Руслана, учениця 7 класу, зайняла ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики;
  • Лудченко Катерина, учениця 5 класу, зайняла ІІ місце в мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка;
  • Зігора Софія, учениця 6 класу, зайняла ІІІ місце в конкурсі з української мови імені Петра Яцика;
  • Зазуля Віктор, учень 5 класу, зайняв ІІІ місце в конкурсі з української мови імені Петра Яцика;
  • Топчанюк Анастасія, учениця 4 класу, зайняла І місце в конкурсі з української мови імені Петра Яцика.

Районні виховні заходи, у яких взяла участь наша школа і показала  активність та відмінні результати:

  • Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір» учениця 3-Б класу Сучок Альона – ІІІ місце.
  • Всеукраїнська природоохоронна акція «Повзик – птах року 2016» - учні 2 класу – ІІ місце.
  • Всеукраїнська новорічно-різдвяна виставка «Новорічна композиція» - учениця 2 класу Себякіна Інна - І місце, учениця 1 класу Левкович Олександра – ІІ місце.
  •  Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Вода – джерело життя» учениця 6 класу Сучок Аліна – І місце, учень 2 класу Притика Дмитро – І місце, учениця 2 класу Гудзь Оксана – І місце, учениця 3-А класу Приймаченко Віталіна – І місце, учень 1 класу Прищ Сергій – ІІ місце, учениця 6 класу Ткач Софія – ІІІ місце.
  • Обласний конкурс плакатів «Безпека руху – це життя» учениця 2 класу Гудзь Оксана – ІІ місце.
  • Всеукраїнський гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» учениця 2 класу Себякіна Інна – І місце.  

Крім того, учні школи були активними учасниками інших конкурсів та інтерактивних ігор: конкурс юних екскурсоводів, конкурс рефератів Національного музею-заповідника «Битва за Київ 1943 року», в роботі районної організації  Товариства Червоного Хреста,  конкурси бального танцю, численні районні конкурси малюнків та поробок, конкурси «Бобер», «Колосок», «Соняшник», «Левеня», «Кенгуру», «Гринвіч», «Геліантус» та інші.

У школі діяли:

1. Методична рада.

2.Методичні об’єднання:

- класних керівників;

- учителів початкових класів;

- учителів історико-філологічного циклу;

- учителів  природничо-математичного циклу;

- учителів естетично-оздоровчого циклу.

3.Школа молодого вчителя.

Проводиться робота щодо комп’ютеризації закладу, упровадження нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес та адміністративну діяльність. У школі в наявності 41 комп’ютер, 3 мультимедійних комплекси з проекторами та 6 з телевізорами.  Більшість програмного забезпечення ліцензоване. У навчальному закладі є вихід в Інтернет, що ефективно використовується.

          Розподіл і використання підручників проводиться  пропорційно до кількості учнів у класах. Забезпеченість підручниками у 2016-2017 н.р. становила 100%. Усі підручники, які використовуються, мають гриф МОНу.

          У школі створені Рада школи, батьківський комітет, профспілковий комітет,  які функціонують у тісній співпраці з адміністрацією, педагогічним колективом школи.

       Адміністрацією школи  приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.

          У 2017-2018  навчальному році педагогічний колектив школи   продовжуватиме  працювати  над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування талановитої особистості». Перспективним завданням школи під час роботи є такі:

- дотримання вимог документів, що регулюють роботу закладу освіти;

- впровадження нових Державних стандартів початкової та середньої школи, засад Нової української школи;

- створення комфортних умов  для навчання, виховання та розвитку учнів;

- реалізації концепції інформатизації школи;

- оптимізація діяльності щодо інтеграції змісту освіти;

- упровадження в навчальний процес традиційних та інноваційних технологій;

- досягнень передового педагогічного досвіду;

- забезпечення безперебійного навчально-виховного процесу в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчанням;

- підвищення результативності участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН;

- впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

Реалізовуючи науково-методичну проблему школи «Розвиток творчих здібностей учнів як основа формування талановитої особистості», ми очікуємо таких результатів:

  • виховати національно свідому особистість, яка здатна жити в новому суспільстві, цінує і береже моральні і культурні цінності,  історію та закони українського народу;
  • сформувати активну життєву позицію учня, громадську свідомість та відповідальність;
  • розвинути спроможність школярів приймати оптимальні та неординарні самостійні рішення;
  • підвищити якість освіти шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій;
  • досягти оптимального особистісного рівня кожного учня;
  • сформувати сталі потреби турбуватися про своє здоров’я  та прагнути вести здоровий спосіб життя.