Звіт

директора школи 

за 2017-2018 навчальний рік

 

          Педагогічний колектив Синяківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів продовжує реалізовувати завдання, визначені Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти у 1 класах, Державного стандарту загальної початкової освіти у 2-4-х класах, «Положенням про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими нормативними документами органів освіти. Продовжує працювати над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування талановитої особистості». ».  

         У 2017-2018 навчальному році виконувалися вимоги Закону України «Про загальну середню освіту» щодо здобуття випускниками 9 класу базової середньої освіти. Контингент учнів школи становив 164 учнів. Зі школи випущено 16 учнів. Результати державної підсумкової атестації, адміністративних контрольних робіт показали такі результати: високий рівень – 23%, достатній – 42%, середній – 31%, початковий рівень – 4%. В порівнянні з минулим роком нижчий показник високого рівня, а вищий середнього і достатнього.

         Підсумки навчальних досягнень учнів за 2017-2018 н. р. такі: на кінець навчального року із 164 учнів 1-9 класів високий рівень показали 33 учня (20%), достатній – 60 учнів (37%), середній – 62 учня (438%), початковий рівень – 9 учнів (5%). У порівнянні з минулим роком практично без змін.

         На виконання Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти у школі створені всі умови для успішного навчання та виховання учнів. Усі діти шкільного віку охоплені навчанням. Станом на 1 вересня 2017 року до 1 класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 20 учнів. У 8-9 класах проводилася допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: «Українознавство» (5-9 кл.), «Креслення» (8-9 кл.). Працювали гуртки: історико-краєзнавчий, «Чарівна голочка».

          Педколектив брав участь у дослідно-експериментальній роботі. Так у початкових класах з 2010 року впроваджується науково-педагогічний проект «Інтелект України», з 2014 року «Уроки для сталого розвитку» (8 кл.) та «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу» (9 кл.) факультативно.;.

          Для учнів 1-4 класів було організовано 2 групи продовженого дня, які відвідували 60 учнів.

         У школі створено умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами. У 2017-2018 н.р. діяли чотири інклюзивних класи (3, 4-Б, 6, 9) для дітей із ЗПР, порушеннями мовлення та зі зниженим слухом. Одна дитина за станом здоров’я навчалася за індивідуальним планом на дому.

          У школі працювало 18 учителів, серед яких: 6 – вищої кваліфікаційної категорії, 4 - першої кваліфікаційної категорії, 3 – другої кваліфікаційної категорії, 5 – категорії «спеціаліст». 

          У 2017-2018 навчальному році проводилась щорічна атестація педагогічних кадрів відповідно до плану роботи, атестувалися 4 учителі. За результатами атестації одному учителю підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший учитель», а також присвоєно кваліфікаційні категорії 1 учителю «спеціаліст вищої категорії», 1 учителю «спеціаліст І категорії», 1 учителю «спеціаліст ІІ категорії».

          Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях. Планомірно проводиться підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Методична робота в школі направлена на проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного передового досвіду, інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, науки і перспективного педагогічного досвіду, залучення вчителів та учнів до науково-дослідницької роботи. ».     

          Пріоритетним аспектом виховної роботи в школі є виявлення та розвиток творчих здібностей учнів. В цьому напрямку вирішувалися такі основні завдання: забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості дитини відповідно до її інтересів та суспільних вимог, сприяння набуттю учнями соціального досвіду, успадкуванню духовних надбань; розвиток естетичних потреб і почуттів; виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави; спонукання зростаючої особистості до протидій проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності, які втілювалися у вирішенні виховної проблеми школи «Системний підхід до виховання дитини».  

          2017-2018 н.р. ознаменувався значними здобутками педагогічного та учнівського колективів: - Шемет Олена, учениця 9 класу, зайняла ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з біології, І місце в конкурсі-захисті Манівських робіт з фізики в І етапі і ІІІ місце в ІІ етапі, - Івченко Владислава, учениця 8 класу, зайняла І місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади із зарубіжної літератури та ІІІ місце в ІІІ етапі, ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з біології, ІІІ місце в мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка; - Іванченко Анастасія, учениця 9 класу, зайняла ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій; - Сучок Аліна, учениця 7 класу зайняла ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури, - Лудченко Катерина, учениця 6 класу, зайняла ІІІ місце в мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка; - Зазуля Віктор, учень 6 класу, зайняв ІІІ місце в конкурсі з української мови імені Петра Яцика; - Топчанюк Анастасія, учениця 5 класу, зайняла ІІІ місце в конкурсі з української мови імені Петра Яцика, ІІ місце в ІІ етапі мовно-літературному конкурсі учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка, - Ломажук Андрій, учень 3 класу, зайняв ІІІ місце в конкурсі з української мови імені Петра Яцика. Районні виховні заходи, у яких взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати: - Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір» учениця 7 класу Сучок Аліна – ІІІ місце, учениця 4-А класу Діжківська Анастасія – І місце, учениця 4-А класу Красюк Софія – І місце, учень 3 класу Онищенко Данііл – І місце, учениця 2 класу Лашко Дар’я – ІІІ місце. - Всеукраїнська природоохоронна акція «Канюк звичацний – птах року 2017» - учниця 8 класу Сучок Іванна – І місце, Учень 5 класу Пасальський Владислав – І місце, Учениця 4-Б класу Сучок Альона – ІІІ місце. - Всеукраїнська новорічно-різдвяна виставка «Новорічна композиція» - учениця 2 класу Ратних Єлизавета - І місце, учениця 2 класу Лашко Дар’я – ІІІ місце, учень 2 класу Сиваченко Мирослав – ІІІ місце, учениця 4-Б класу Сучок Альона – ІІІ місце, Учень 4-А класу Приймак Ярослав – ІІ місце, учениця 4-А класу Ісакова Ангеліна – ІІІ місце, учениця 5 класу Стрибуль Юлія – ІІІ місце, учениця 8 класу Сучок Іванна – ІІІ місце. - Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Загадкове життя домашніх улюбленців» учениця 7 класу Сучок Аліна – ІІ місце, Учениця 7 класу Ткач Софія – ІІІ місце, учениця 4-А класу Красюк Софія – І місце, Учениця 4-Б класу Сучок Альона – І місце, учениця 3 класу Гудзь Оксана – І місце, учениця 3 класу Заблоцька Катерина – І місце, учень 3 класу Притика Дмитро – І місце. - Обласна виставка-конкурс дитячого малюнка «Право очима дітей» учениця 3 класу Гудзь Оксана – І місце, учень 4-А класу Кавун Євгеній – ІІІ місце. - Всеукраїнський гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» учениця 2 класу Лашко Дар’я – І місце. - Обласна виставка декоративно-ужиткового мистецтва «Скарби рідного краю» учениця 2 класу Лашко Дар’я – І місце. . 

         Крім того, учні школи були активними учасниками інших конкурсів та інтерактивних ігор: конкурс юних екскурсоводів, конкурс рефератів Національного музею-заповідника «Битва за Київ 1943 року», в роботі районної організації Товариства Червоного Хреста, конкурси бального танцю, численні районні конкурси малюнків та поробок, конкурси «Бобер», «Колосок», «Соняшник», «Левеня», «Кенгуру», «Гринвіч», «Геліантус» та інші.

У школі діяли:.

          Методична рада

         Методичні об’єднання класних керівників; - учителів початкових класів; - учителів історико-філологічного циклу; - учителів природничо-математичного циклу; - учителів естетично-оздоровчого циклу.

  • - класних керівників; - учителів початкових класів; - учителів історико-філологічного циклу; - учителів природничо-математичного циклу; - учителів естетично-оздоровчого циклу.
  •          Проводиться робота щодо комп’ютеризації закладу, упровадження нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес та адміністративну діяльність. У школі в наявності 41 комп’ютер, 3 мультимедійних комплекси з проекторами та 6 з телевізорами. Більшість програмного забезпечення ліцензоване. У навчальному закладі є вихід в Інтернет, що ефективно використовується.;

             Розподіл і використання підручників проводиться пропорційно до кількості учнів у класах. Забезпеченість підручниками у 2017-2018 н.р. становила 100%. Усі підручники, які використовуються, мають гриф МОНу.

             У школі створені Рада школи, батьківський комітет, профспілковий комітет, які функціонують у тісній співпраці з адміністрацією, педагогічним колективом школи.

             Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.

             У 2018-2019 навчальному році педагогічний колектив школи продовжуватиме працювати над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування талановитої особистості». Перспективним завданням школи під час роботи є такі: - дотримання вимог документів, що регулюють роботу закладу освіти; - впровадження нових Державних стандартів початкової та середньої школи, засад Нової української школи; - створення комфортних умов для навчання, виховання та розвитку учнів; - реалізації концепції інформатизації школи; - оптимізація діяльності щодо інтеграції змісту освіти; - упровадження в навчальний процес традиційних та інноваційних технологій, досягнень передового педагогічного досвіду; - забезпечення безперебійного навчально-виховного процесу в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчанням; - підвищення результативності участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН; - впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

             Реалізовуючи науково-методичну проблему школи «Розвиток творчих здібностей учнів як основа формування талановитої особистості», ми очікуємо таких результатів: - виховати національно свідому особистість, яка здатна жити в новому суспільстві, цінує і береже моральні і культурні цінності, історію та закони українського народу; - сформувати активну життєву позицію учня, громадську свідомість та відповідальність; - розвинути спроможність школярів приймати оптимальні та неординарні самостійні рішення; - підвищити якість освіти шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій; - досягти оптимального особистісного рівня кожного учня; - сформувати сталі потреби турбуватися про своє здоров’я та прагнути вести здоровий спосіб життя.